Ładowanie...

REGULAMIN FORMULARZA REJESTRACYJNEGO

baner

§ 1. Definicje

Występujące niżej określenia oznaczają:

  1. Współadministratorzy:
    • Centrum Łukasiewicz, z siedzibą przy ul. Puławskiej 469, 02-844 Warszawa, REGON: 382967128, NIP: 9512481668;
    • Ministrem Nauki i Szkolnictwa Wyższego, z siedzibą przy ul. Wspólnej 1/3, 00-529 Warszawa, NIP: 7011181865, REGON: 527332079;
    • Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny, z siedzibą przy ul. Ewarysta Estkowskiego 6, 61-755 Poznań, REGON: 386566426, NIP: 7831822694, KRS: 0000850093.

    (dalej “Organizatorzy”)

  2. Regulamin – niniejszy regulamin Usługi Formularza rejestracyjnego;
  3. RODO – rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE;
  4. Umowa – umowa o korzystanie z usługi rejestracji udziału w Kongresie na warunkach opisanych w Regulaminie zawarta między Współadministratorami a Użytkownikiem;
  5. Usługa Formularza rejestracyjnego – usługa świadczona drogą elektroniczną polegająca na rejestracji uczestnictwa Użytkownika w Kongresie;
  6. Użytkownik – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej, będąca odbiorcą Usługi Formularza rejestracyjnego;
  7. Kongres – I Kongres Nauka dla Biznesu.

§ 2. Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usługi Formularza rejestracyjnego przez Organizatorów. 

§ 3. Umowa

  1. Usługa Formularza rejestracyjnego świadczona jest na podstawie Umowy.
  2. W celu zawarcia Umowy Użytkownik:
    1. wypełnia formularz udostępniony mu na stronie internetowej Organizatorów w zakładce Zarejestruj się, podając adres poczty elektronicznej, imię i nazwisko, numer telefonu, stanowisko w organizacji i nazwę organizacji oraz składając oświadczenie o zapoznaniu się z Regulaminem usługi Formularza rejestracyjnego.
    2. Po kliknięciu przycisku „Wyślij” znajdującego się u dołu formularza, o ile wszystkie dane zostały poprawnie wprowadzone, pole „Powtórz e-mail” zawiera taką samą wartość jak pole „Adres e-mail”, a wszystkie wymagane zgody zostały zaznaczone, Użytkownikowi pod formularzem wyświetla się komunikat: „Twoja wiadomość została wysłana. Dziękujemy!”. Na wskazany adres e-mail zostaje wysłana wiadomość z podziękowaniem za zapisanie się na Kongres. W momencie przesłania formularza oraz wysłania wiadomości e-mail z potwierdzeniem zapisu, Organizatorzy uznają Umowę za zawartą i wprowadzają dane Użytkownika do bazy uczestników Kongresu.

§ 4. Ograniczona ilość miejsc i zasady przyjmowania zgłoszeń

  1. Liczba miejsc dostępnych na Kongres jest ograniczona. 
  2. O udziale w Kongresie decyduje kolejność prawidłowo dokonanych zgłoszeń, rozumianych jako wypełnienie formularza rejestracyjnego oraz zaznaczenie wymaganych oświadczeń. 
  3. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo zamknięcia listy uczestników po wyczerpaniu dostępnej liczby miejsc. 
  4. W przypadku wyczerpania miejsc przed otrzymaniem przez Użytkownika potwierdzenia rejestracji, Organizator poinformuje o braku możliwości uczestnictwa w Kongresie. 

§ 5. Przedmiot Usługi Formularza rejestracyjnego

  1. Usługa Formularza rejestracyjnego polega na przekazaniu Organizatorom przez Użytkownika wymaganych danych do rejestracji udziału Użytkownika w Kongresie. 
  2. Ze świadczeniem Usługi Formularza rejestracyjnego nie są związane szczególne zagrożenia. 
  3. Świadcząc Usługę Formularza rejestracyjnego, Organizatorzy nie wprowadzają do systemu teleinformatycznego użytkownika oprogramowania lub danych niebędących składnikiem treści usługi. 

§ 6. Warunki korzystania

  1. Warunkiem korzystania z Usługi Formularza rejestracyjnego jest posiadanie urządzenia elektronicznego wyposażonego w dowolną przeglądarkę internetową, dostęp do Internetu oraz poczty elektronicznej. W celu pozyskania, odtwarzanie i utrwalania Regulaminu Użytkownik powinien posiadać oprogramowanie do plików zapisanych
    w formacie pdf. 
  2. Usługa Formularza rejestracyjnego jest bezpłatna. 
  3. Użytkownik zobowiązany jest do powstrzymania się od dostarczania Organizatorom treści bezprawnych, w szczególności do niepodawania w formularzu cudzych danych bez zgody tych osób. 
  4. Użytkownik nie jest uprawniony do korzystania z Formularza rejestracyjnego w żadnym innym celu niż tylko do rejestracji udziału w Kongresie.
  5. Organizatorzy są uprawnieni do usunięcia błędnych danych podanych w Formularzu rejestracyjnym przez Użytkownika. 

§ 7. Odpowiedzialność Organizatorów

Organizatorzy nie ponoszą odpowiedzialności za nieprawidłową realizację usługi Formularza rejestracyjnego spowodowaną:

  1. działaniem siły wyższej;
  2. awarią powstałą z winy Użytkownika lub nieprawidłowościami w systemie komputerowym Użytkownika;
  3. jakością łącza (połączenia) Użytkownika z Internetem;
  4. awariami urządzeń dostawców Internetu Użytkownika.

§ 8. Czas trwania Umowy

  1. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z udziału w Kongresie. W takim przypadku Umowa ulega rozwiązaniu, a dane będą przechowywane wyłącznie
    w zakresie wynikającym z obowiązujących przepisów prawa.
  2. Rezygnacja Użytkownika z Kongresu następuje, przez wysłanie przez Użytkownika wiadomości z adresu e-mail, który został wskazany w Formularzu rejestracyjnym
    z treścią „REZYGNUJĘ Z UDZIAŁU” na adres rejestracja@naukadlabiznesu.gov.pl.

§ 9. Dane osobowe

Stosownie do postanowień art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informujemy Państwa, że:

  1. Administratorzy danych osobowych i inspektor ochrony danych – Państwa dane osobowe są przetwarzane przez trzech Współadministratorów, działających na podstawie porozumienia zawartego zgodnie z art. 26 RODO:
    • Centrum Łukasiewicz, z siedzibą przy ul. Puławskiej 469, 02-844 Warszawa, REGON: 382967128, NIP: 9512481668;
    • Ministrem Nauki i Szkolnictwa Wyższego, z siedzibą przy ul. Wspólnej 1/3, 00-529 Warszawa, NIP: 7011181865, REGON: 527332079;
    • Sieć Badawcza Łukasiewicz – Poznański Instytut Technologiczny, z siedzibą przy ul. Ewarysta Estkowskiego 6, 61-755 Poznań, REGON: 386566426, NIP: 7831822694, KRS: 0000850093.
    Współadministratorzy wspólnie ustalili cele i sposoby przetwarzania danych osobowych oraz odpowiadają za ich zgodne z prawem przetwarzanie. Współadministratorzy powołali Inspektorów Ochrony Danych, i uzgodnili, że głównym punktem kontaktowym w sprawach dotyczących danych osobowych jest adres e-mail: iod@naukadlabiznesu.gov.pl
  2. Cel przetwarzania danych osobowych – Celem przetwarzania Państwa danych jest uzyskanie informacji potrzebnych do prowadzenia działań podejmowanych przez Organizatorów w zakresie organizacji i przebiegu Kongresu oraz tworzenie zestawień, analiz i statystyk na własne potrzeby Współadministratorów.
  3. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest:
    1. Przyjęcie zgłoszenia i rejestracja uczestnictwa w Kongresie „Nauka dla Biznesu”, w tym komunikacja organizacyjna przed, w trakcie i po wydarzeniu – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (przetwarzanie niezbędne do wykonania umowy lub działań przed jej zawarciem);
    2. Obsługa organizacyjna Kongresu, w tym przygotowanie list uczestników, identyfikatorów, potwierdzeń udziału – art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratorów);
    3. Kontakt e-mailowy i/lub telefoniczny w sprawach związanych z organizacją wydarzenia – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO (zgoda na przetwarzanie danych osobowych);
    4. Prowadzenie dokumentacji i archiwizacji w celach dowodowych – art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
    5. Promocja wydarzenia w zakresie dokumentowania przebiegu wydarzenia w sposób nierozpoznawalny lub ogólny (utrwalenie ogólnego wizerunku uczestników na materiałach wideo i zdjęciach) – art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
    6. Realizacja obowiązków prawnych ciążących na administratorach (np. podatkowych, rachunkowych, sprawozdawczych, archiwizacyjnych) – art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
  4. Informacja o odbiorcach danych osobowych – W pewnych sytuacjach Państwa dane osobowe mogą zostać przekazane innym odbiorcom, w szczególności, gdy wymaga tego usługa, z której korzysta Usługodawca (np. usługi IT, finansowe, ubezpieczeniowe, audytowe, kurierskie i pocztowe, niszczenie i archiwizacja dokumentacji, obsługa prawna). Każde udostępnienie Państwa danych osobowych odbiorcy odbywa się zgodnie z przepisami RODO.
  5. Przekazanie danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej – Państwa dane mogą być przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), wyłącznie w zakresie niezbędnym do zapewnienia działania narzędzi używanych przez Współadministratorów (np. systemy mailingowe, formularze online, narzędzia do organizacji wydarzeń). W przypadku przekazywania danych poza EOG stosowane są odpowiednie zabezpieczenia prawne, zgodne z RODO, m.in.:
    • decyzje Komisji Europejskiej o odpowiednim poziomie ochrony,
    • standardowe klauzule ochrony danych osobowych zatwierdzone przez Komisję Europejską,
    • inne przewidziane prawem środki ochrony danych.
    Szczegółowe informacje na temat stosowanych zabezpieczeń można uzyskać, kontaktując się z głównym punktem kontaktowym pod adresem e-mail: iod@naukadlabiznesu.gov.pl
  6. Okres, przez który dane osobowe będą przetwarzane – Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do:
    • realizacji rejestracji i organizacji wydarzenia,
    • dochodzenia lub obrony roszczeń (w szczególności przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z przepisów prawa cywilnego),
    • wykonania obowiązków sprawozdawczych i archiwalnych (w przypadku obowiązku dokumentacji działalności projektowej lub finansowania ze środków publicznych).
  7. Państwa prawa – Osobom, których dane przetwarzamy przysługuje prawo do żądania od Współadministratorów dostępu do ich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub ich przenoszenia (jeżeli podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. b RODO). Macie też Państwo prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Państwa danych osobowych, jeżeli podstawą przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO. W celu skorzystania z ww. praw, należy skontaktować się ze Współadministratorami, którzy w myśl przepisów RODO, każdorazowo przeanalizują, czy zachodzą przesłanki, aby mogli Państwo skorzystać z ww. Praw.
  8. Skarga do Prezesa UODO – Osobie, której dane są przetwarzane przysługuje prawo do złożenia skargi związanej z przetwarzaniem jej danych osobowych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Obowiązek podania danych osobowych – Udostępnienie danych jest dobrowolne, ale konieczne, aby Współadministratorzy mogli zrealizować dla Państwa usługę rejestracji udziału w Kongresie. Nieudostępnienie danych uniemożliwi zawarcie umowy dot. świadczenia ww. Usługi oraz uniemożliwi udział w kongresie.
  10. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, w tym profilowanie – Współadministratorzy nie przetwarzają danych osobowych w sposób polegający na zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji, w tym na profilowaniu.

§ 10. Reklamacje

  1. Reklamacje dotyczące usługi Formularza rejestracyjnego należy składać na adres poczty elektronicznej – rejestracja@naukadlabiznesu.gov.pl . 
  2. W reklamacji należy wskazać dane osoby zgłaszającej reklamację, niezbędne do przesłania informacji o wyniku rozpatrzenia reklamacji, opis nieprawidłowości dostrzeżonych w Usłudze Formularza rejestracyjnego lub podczas jej świadczenia oraz oczekiwany przez Użytkownika sposób załatwienia sprawy.
  3. Organizatorzy rozpatrują reklamację w terminie 21 dni od dnia jej otrzymania, udzielając odpowiedzi na adres, z którego nadeszła reklamacja.

§ 11. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin wchodzi w życie z chwilą jego opublikowania na stronie internetowej Organizatorów. Regulamin został zamieszczony w pliku o formacie pdf, co pozwala Użytkownikowi za pomocą jego systemu teleinformatycznego na pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie Regulaminu w każdym momencie. 
  2. Organizatorzy zastrzegają sobie do prawo do jednostronnej zmiany treści Regulaminu
    w zakresie w jakim jest to dopuszczalne obowiązującymi przepisami prawa,
    a w szczególności w przypadku zaistnienia istotnych przyczyn natury technicznej, wprowadzenia nowych funkcjonalności i usług, ich modyfikacji lub zaprzestania udostępniania niektórych funkcjonalności lub usług. 
  3. Wszelkie zmiany Regulaminu będą każdorazowo podawane do wiadomości Użytkownika poprzez umieszczenie stosownej informacji w treści wiadomości email wysłanej na adres podany w Formularzu rejestracyjnym. 
  4. Po upływie 30 dni od podania informacji o zmianach Regulaminu, poczytuje się, że Użytkownik zapoznał się z nimi i je zaakceptował. W przypadku niezaakceptowania zmian w Regulaminie, Użytkownik powinien niezwłocznie zrezygnować z usługi zgodnie z § 7 ust. 3 Regulaminu. 
  5. Nieważność jednego z postanowień Regulaminu stwierdzona orzeczeniem właściwego sądu, nie powoduje nieważności pozostałych postanowień Regulaminu. 
  6. Spory między Użytkownikiem a Organizatorami rozstrzyga sąd właściwości miejscowej dla jednego ze Organizatorów. Postanowienie to nie dotyczy sporów, w których Użytkownik jest konsumentem. W takim przypadku sądem właściwym dla rozpatrywania sporów jest sąd właściwy dla siedziby pozwanego lub sąd właściwy dla miejsca wykonania umowy. 
  7. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy polskiego prawa. 
Przewijanie do góry